25 listopada 2012

Ich komme aus einer anderen Welt ..

Hej,

Wiem, że dawno nie zamieszczałam żadnych postów na blogu, ale nie miałam czasu.
Mam teraz bardzo dużo nauki oraz obowiązków domowych. Ale ... wszystko zaplanowałam.
Raz w tygodniu, najprawdopodobniej w piątki będę pisać na blogu. Mam dużo ciekawych pomysłów (przynajmniej tak uważam) dotyczących blogu. Dotychczas na stronie zamieszczałam głównie posty związane z modą, a właściwie szłam na łatwiznę i robiłam różne stylizacje na polyvore.com 
Jednak mam do Was pytanie .. co Wy lubicie czytać na blogach ? 
W sieci jestem anonimowa i nie chcę zamieszczać postów związanych z moim życiem codziennym (bo uwierzcie na prawdę nie jest ono ciekawe .. szkoła, dom, szkoła itd.) . Oczywiście nie mówię, że nie wychodzę z przyjaciółmi, bo spotykam się z nimi codziennie, nie wybaczyłabym sobie, jak bym się z nimi nie spotkała. 
Zbliżają się święta, a ja bardzo lubię piec rożne słodkości, dlatego pomyślałam, że na blogu będę zamieszczać moje przepisy. Co Wy na to ? :)

Dobra muszę spadać, bo przede mną jeszcze nauka słówek na angielski .. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz