09 października 2013

Hello Autumn ♥

Hejoo !

Dawno juz nic nie pisałam no ale nie miałam na to czasu ..

Hahahah ostatni raz pisałam w kwietniu no cóż. W tym czaasie od kwietnia do dzisiaj strasznie dużo się zmieniło .. A więc znowu mieszkam w Polsce i z tego powodu akurat się cieszę .. rozpoczęłam naukę w liceum na bio-chemie. i chyba żałuję tego wyboru .. a co do mnie to ja też strasznie się zmieniłam . mam 16 lat i nie wiem co bede dalej robić w życiu dorosłym ;d kiedys mialam plany na przyszlosc i myslalam, ze to wszystko jest proste, jednak sie mylilam ... no ok nie bede was juz zanudzac ..

A co do teraz ? aktualnie siedzę sobie w domuu, bo nie poszlam do szkoły . hehh jestem przeziębiona ;//
ale w sumie się ciesze, bo wreszcie odpocznę od tej szkoly !!

W SUMIE ZA OKNEM SŁONECZKO ŚWIECI, A JA W DOMU SIEDZĘ !!! ;((

oglądam fimy, słucham muzyki , piję kakaoo ;*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz