30 marca 2012

Nowa odsłona blogu ♥

Hej ! Chciałabym Wam zaprezentować nowy wygląd mojego bloga. Często czytam gazetę JOY, więc postanowiłam zmienić moją stronę i troszkę ją upodobnić do tej gazety. Ze względu na brak czasu obiecuję, że na pewno raz w miesiącu będę dodawać posty o następującej tematyce:
  • Gwiazda miesiąca
  • Zobacz, posłuchaj i przeczytaj
  • Uroda
  • Moda
  • Kuchnia
  • Podróże
  • Ludzie
Ponadto będę chciała pisać różne reportaże z życia wzięte. Chcę też założyć nowego drugiego bloga, który będzie służyć jako mój internetowy pamiętnik. Będę tam pisać jak wygląda moje życie na co dzień. Mam nadzieję, że będzie podobała Wam się nowa odsłona mojego blogu. Moim marzeniem jest, aby każdy z Was odwiedzał chociaż raz w miesiącu mojego bloga i dodawał komentarz :) Dziękuję i zapraszam do czytania blogu.  

1 komentarz: