31 marca 2012

Recenzja: Maybelline, Affinitone

Hej !
Dzisiaj chcę Wam zrobić rezenzję podkładu z Maybelline NY, Affinitone. Ja posiadam w kolorze 14 Creamy Beige ale jest jeszcze pięć innych odcieni. Producent zapewnia nam, że 
• Formuła podkładu idealnie dopasowuje się do odcienia i struktury skóry – bez efektu maski
• Witamina E o właściwościach przeciwutleniających pomaga chronić skórę
• Formuła zapewnia nawilżenie przez 8 h
• Rozświetlające perełki, aby nadać skórze naturalny, perfekcyjnie świeży wygląd
• Rezultatem jest delikatne, niezwykle naturalne wykończenie
EFEKT
Idealne dopasowanie podkładu do powierzchni i struktury skóry, nawilżenie przez 8 h, efekt lekko świetlisty.

RECENZJA:

+ Podkład dopasowywuje się do koloru cery
+ Moja skóra jest bardziej nawilżona
+ Po nałożeniu podkładu nie musimy używać pudru, ponieważ skóra jest już zmatowiona
+ Cena: jest on niedrogi, często są promocje
+ Doskonale ukrywa drobne niedoskonałości skóry
+ Dzięki swojej konsystencji jest on wydajny

- Podkład po ok. 4 godzinach nie jest już widoczny na mojej twarzy
- Nietrwały (po dotknięciu szybko się zmazuje)
- Trzeba uważać, bo brudzi ubrania

Podsumowując ja posiadam cerę półtłustą i produkt ten sprawdził się u mnie świetnie. Odcień, który wybrałam idealnie dopasowuje się do odcienia mojej skóry nie tworząc przy tym tzw. "efektu maski ."
Uważam, że jak na tę cenę i jako produkt drogeryjny jest on bardzo dobry.

Ocena: 8/10


1 komentarz:

  1. Hmmmm Super blog :P

    Zapraszam do mnie :P

    http://klada-myworld-mylife.blogspot.com/

    Proszę wejdziesz i dodasz się do obserwatorów i skomentujesz? Proszę zależy mi na tym :) Z góry dziękuję :P

    OdpowiedzUsuń